Sökresultat för PG Wettsjö...
Rensa filter?
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Kundservice Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna…
När surpuppan log handlar om skillnaden mellan positiv och negativ kommunikation. Vad är det som påverkar vårt sätt att kommunicera? Kan alla bli bättre på kommunikation – och i så fall hur?I boken får du lära känna en typisk surpuppa, nämligen Kurt. Men du får också träffa Kurts fiskekompisar, det vill säga…
Kategorier: Affärskommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Handböcker för talare och praktisk retorik Språk och lingvistik Språk: referensverk och allmänt
VILL DU TROLLBINDA DINA ÅHÖRARE? Vill du utvecklas som talare? Vill du lära dig knepen som framgångsrika talare och trygga presentatörer
använder? Då är detta boken för dig! Att kunna hålla en bra presentation ger dig fördelar i många sammanhang. Vem vill inte kunna presentera sina förslag och idéer på ett sådant sätt…
Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Kundservice Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Ge omgivningen en positiv chock är en bok som handlar om Bemötande & Kundservice och är en uppföljare till succéboken Ge kunden en positiv chock såld i 17 000 ex. Nu reviderad och kompletterad med nya spännande rön.
Önskar du att förstå omgivningen bättre, din kund, kollega eller din partner? Då är denna bok en bra…